Sun country

13:42



Wstaje,odsłaniam roletę i już widzę,że tego dnia  pogoda nie będzie rozpieszczać.Nakładam na twarz maseczkę i w międzyczasie przygotowuje swoją ulubioną kawę z mlekiem i miodem rzepakowym.W tle unosi się latynoska muzyka.Myślami jestem w swojej ukochanej  gorącej Sevilli...
Hiszpania,miejsce za którym tęsknie bardziej,niż za każdym innym cudownym miejscem na Ziemi.Dostałam szanse i wyjechałam na 2-miesięczne praktyki do Sevilli.Od pierwszego dnia po sam koniec nie mogłam przestać  się nadziwić  w jak cudownym miejscu na Ziemi jestem i jak ogromne mam szczęście. Klimat jaki tam panuje,jest nie do opisania.Ludzie są pogodni,mili i wiecznie uśmiechnięci.Mijając Cię na ulicy ludzie potrafią powiedzieć Ci,że jesteś ładna,tak o ,po prostu. Urzekło mnie ich jedzenie,lody,tortilla de patatas,najsmaczniejsze owoce które jadłam tam kilogramami i nigdy nie miałam dość.Nie było nic lepszego niż uliczne bary gdzieś na rogu,gdzie na lunch mogłam wypić przepyszną cafe con leche(kawa z mlekiem).Podobało mi się ich nocne życie,gdzie w weekendy całe rodziny wraz z najmłodszymi członkami rodziny wychodzili do ogródków restauracyjnych i całą noc spędzali z przyjaciółmi zajadając pyszności i rozmawiając o wszystkim. Jestem do szaleństwa zakochana w kraju słońca i obiecuje sobie,że jeszcze tam wrócę.













You Might Also Like

17 komentarze

  1. A można wiedzieć jakie praktyki odbywałaś?
    Pozdrawiam, Monika z bloga http://by-monique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To były praktyki z projektu Unijnego :) Miałam iść na praktykę do restauracji ale ze względu,że nie byłam wtedy osobą pełnoletnią i nie mogłam wracać sama w nocy z pracy,dostałam pracę w hotelu jako housekeeping :)

      Usuń
  2. zdjęcia piękne :) nie dziwię się, że tak bardzo spodobało Ci się tam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hiszpania to niesowity kraj, chciałabym się tam kiedyś wybrać. Piękne widoki i na pewno piękne wspomnienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog, ja mam tak codziennie od tygodnia bo przeprowadziłam się na studia do deszczowej Anglii :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie <3
    https://grzesiakjuliaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za rok wyjeżdżam do Anglii do pracy więc będę miała podobnie :) pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Cudowne zdjęcia :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam podróże, są bardzo rozwijające i można podszkolić język ;) Pozdrawiam!
    Natalia z bloga nati-jest-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :) Widzę, że można u Ciebie znaleźć ciekawe informacje na temat zdrowego trybu życia, chętnie będę zaglądać :) Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też chcę mieć takie praktyki :) Pięknie tam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nigdy nie byłam w Hiszpanii. Ale z Twojego opisu wynika, że podejście tamtejszych mieszkańców jest super, tak jak we Włoszech. U nas w Polsce to jak uśmiechniesz się do kogoś nieznajomego, większość pomyśli, że się z niego śmiejesz albo weźmie Cię za wariata. xD
    A zdjęcia niesamowite, też bym chciała kiedyś się tam wybrać. Miałaś szczęście z tymi praktykami.
    Pozdrawiam! :D
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Your photos from Seville, Spain are fantastic. It looks like a wonderful place to visit. The dress you were wearing in that last photo is beautiful! It's a wonderful outfit photo and you look fabulous in it!

    http://www.full-brief-panties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dwa miesiące praktyk i to jeszcze w Hiszpanii? Niesamowicie zazdroszczę! Nigdy nie byłam tam, ale ze zdjęć Twoich jak i tych z Internetu wiem, że jest to piękne miejsce i mam nadzieję, że kiedyś będę mogła tam zagościć. Nie dziwie się, że tęsknisz skoro zostałaś tam tak miło przywitana przez pogodę i ludzi ;)
    Jestem ciekawa ich kuchni i tego nocnego życia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello! Excellent post and very beautiful photos ♥
    I will be happy with the friendship of blogs ♥ Subscribe to your Blogger

    Look at GIVEAWAY
    Free coupons for a black Friday in Zaful

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl

Subscribe