Co ułatwia mi bycie FIT

21:53



Jeżeli ktoś z Was zmieniał styl życia na zdrowszy wie,że to zmiana  w każdym aspekcie naszego życia,od jadłospisu po planowanie dnia.Oto kilka rzeczy które pomagają ogarnąć mi  to wszystko. Gdy ma się na głowie maturę,egzaminy zawodowe,prawko,trening i wiele innych rzeczy,muszę tak zarządzać czasem żeby nie zabrakło mi dnia.Pomaga mi w tym  kilka trików i rzeczy,myślę,że są godne polecenia.   


TYGODNIOWY PLAN DZIAŁANIA

Moje treningi planuje w każdy piątek gdy siedzę w  pociągu przy małym wsparciu kalendarza który mówi mi kiedy będę mogła wykonać trening,nie zawsze mam czas, gdy egzamin zawodowy "wisi"nad głową a codziennie po szkole biegnę na jazdy,ale staram się znaleźć  czas chociaż co drugi dzień.Do mnie najbardziej przemawia harmonogram z nazwą danego treningu,ponieważ jestem osobą która lubi mieć wszystko ogarnięte dużo wcześniej,gdy widzę napis WTOREK -skakanka łapie skakankę i jedziemy :)





APLIKACJE 
Aplikacje to jedna z rzeczy które bardzo mnie motywują i dają ogromnego kopa energii.Na przykład aplikacja Endomondo. Lubię wiedzieć ile kilometrów dziś wykonałam bądź ile mniej więcej kcal mogłam przy tym spalić,jest to dla mnie mega motywujące.Nic tak nie cieszy jak   nowy rekord dystansu bądź ogromna ilość spalonych kalorii.




ZESTAW ĆWICZEŃ KTÓRE SPRAWIAJĄ ŻE CHCE MI SIĘ ĆWICZYĆ
  
Nie wyobrażam sobie zamęczać się treningami których nienawidzę ..przynajmniej nie na dłuższą metę.To ma sprawiać przyjemność i radość.Dlatego wybieram taką aktywność która sama do siebie zachęca,u mnie jest to między innymi bieganie,skakanie na skakance bądź ćwiczenia siłowe na pośladki.Jeżeli znajdziesz dyscyplinę którą lubisz,nie będziesz się do niej zmuszał,a szukał każdego dnia chociaż odrobinki czasu na jej wykonanie.

   


ODPOWIEDNIE PODEJŚCIE  

Wystarczy zadać sobie pytanie "dlaczego jestem fit?"nie po to żeby komuś coś udowodnić,nie po to żeby mieć modne  konto na instagramie ale dla siebie,dla własnego zdrowia,dla lepszego samopoczucia,aby nasz organizm przez nasze życie czuł się dobrze. Im szybciej sobie to uświadomimy,tym lepiej,wtedy bycie Fit nie będzie obowiązkiem a czymś naturalnym,oczywistym. Dlatego ćwiczmy to co nam odpowiada, jedzmy to co nam smakuje a nie co jest modne.Wszystko z głową i serduchem a wtedy możemy wszystko.









Szczęśliwego,aktywnego nowego roku kochani :)


You Might Also Like

39 komentarze

  1. Podziwiam Cie, ponieważ ja jestem słaba w planowaniu i trzymaniu się jakiegoś jakiegokolwiek harmonogramu. Ale w Nowym roku postaram się nad tym popracować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki :) Szczęśliwego nowego roku :*

      Usuń
  2. Bardzo fajny wpis. :) Ja założyłam sobie właśnie noworoczny harmonogram. Myślę, że uda mi się zmienić swoje złe przyzwyczajenia, chociaż po części. :) Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku.
    katherine-xx

    OdpowiedzUsuń
  3. 36 minut skakania na skakance ;o? Wow! Dla mnie 5 minut to sztos xd Oo zaprosisz mnie na endomondo do znajomych ;D? Możemy się ścigać. Niedługo też zaczynam ćwiczyć.
    https://www.endomondo.com/profile/19718903
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zaczynałam umierałam przy 3 minutach haahh :D jasne :* powodzenia :)

      Usuń
  4. Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda mi się coś zrobić z moim brzuszkiem i tyłkiem ;)

    Kinga Dobrowolska – blog
    Zapraszam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ciągle nad tymi partiami pracuje :/ powodzenia :)

      Usuń
  5. Musze się w końcu zmotywować i zacząć ćwiczyć :)


    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja cwiczę z Chodakowską :) Juz od 2 lat i uwielbiam jej plany i miesieczniki Be ACTIVE

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/bielizna-od-banggoodcom-taknie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wpis! Podziwiam cię, że trzymasz się harmonogramu, ja bym chyba nie dała rady haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, aplikacje do ćwiczeń są bardzo fajne i naprawdę przydatne tak samo jak plannery czy kalendarze ;) Wszystko ma się pod ręką :)
    http://deliciousfood98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio bardzo się rozleniwiłam, a po świętach to już w ogóle. Może masz rację, że harmonogram pomoże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po świętach najgorzej "dojść do siebie".. powodzenia :)

      Usuń
  10. no i super ze udaje ci sie tak zaplanowac caly tydzien, a na dodatek trzymac sie tego planu! podziwiam cie!


    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/ nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz świetną figurę, a Twoje porady na pewno zainspirują wiele osób do działania :))

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  12. Aktywność fizyczna jest super ;) Ja uwielbiam Endomondo i zawsze jak jeżdżę konno po lesie to ją włączam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję i zazdroszczę jednocześnie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny post. Mi nigdy nie chcę się ćwiczyć, więc przydatny(:
    obserwuję i liczę na rewanż
    obserwuję i mam nadzieję, że wpadniesz na mojego bloga <3
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. -Beautiful Post! I am impressed! Blog is wonderful! You deserve a lot more readers! After that, I hope you'll be back! ♥
    -if You can visit my blog, it would be for me! ♥

    http: //chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  16. Najważniejsze jest podejście ! :D
    moze wymienimy się obserwacjami ? zacznij i daj znac

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie jeśli się porządnie nie zmotywuję, to niestety, nic nie przekona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja raczej nie jestem sportową osobą, ale czasami warto poćwiczyć. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo podoba mi się Twoje podejście ;) takie bycie fit ma na prawdę sens ;) robienie tego, dla własnego zdrowia i satysfakcji, a nie wymuszone modą :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Choćbym sobie zrobiła nawet sto planów działania, i tak żadnego z nich nie będę się trzymać:/

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny Blog *.*
    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej <33


    Co powiesz na wspólną obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia w 2017! :)
    Na moim blogu trwa konkurs, zapraszam do udziału :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja po porodzie muszę nabrać mega konkretnej motywacji i zostać fit mamuśką ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też planuję sobie treningi na tydzień ;) odpowiednie podejscie to podstawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wzajemnie ;) Też postanowiłam się wziąć za siebie i jak na razie idzie mi super :D
    http://malykawalekmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też już przekonałam się do regularnych treningów - mam nadzieję, że przyniosą spodziewany efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja zaczęłam zdrowiej jesć, bo z moim zamopoczuciem było coraz gorzej i tera własnie czuje sie o nieeebo lepiej :)
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja także staram się być fit w tym roku! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnio postanowiłam się odchudzić. Chodzę na fitness i staram sie jeść zdrowiej. Twoje rady z pewnością mi pomogą

    OdpowiedzUsuń

Subscribe